לוֹרי

אני זוכרת את היום שמייקל וגייל הגיעו לשכונה. הייתי ילדה אבל אי אפשר לשכוח. הם היו כל כך יפים וכל כך זרים כאן. מה גרם להם לבוא? לא ייתכן שהזוג הנהדר הזה בא ממקום יותר גרוע משלנו. זה היה מעבר לתפישתה של ילדה. כולם היו חברים שלהם. ובגלל שהם היו כל כך מקסימים הם גם היו חברים של כולם בחזרה. גם שלנו הילדים. כל השכונה נהייתה יותר יפה. התגאינו בהם והכי התגאינו בלוֹרי, התינוקת שלהם. עד היום אין באפשרותי לתאר אותה. היא היתה יצירת פאר. ככל שגדלה היא נעשתה יותר יפה. אמנם היא נולדה כאן וגדלה איתנו אבל היא היתה שונה. היא גם ידעה אנגלית וצרפתית וכולם אהבו אותה. לורי רצתה להיות חברה שלי אבל אני פחדתי לקלקל אותה.

אני זוכרת את היום שמייקל וגייל התגרשו. אני חושבת שאז הפכתי לנערה. העולם ברגע כבר לא היה מושלם. כי זה לא ייתכן. מייקל התחתן עם קארן וגייל התחתנה עם ג’וני. וללורי התחיל משהו עצוב בעיניים.

הם עדיין היו נחמדים וגם בני הזוג החדשים השתלבו בנינו למרות זרותם. ללורי כבר יש עוד שלושה אחים ואחיות, דייב, איליין וקלייר. היא עדיין עולה על כולם. אני  כבר לא ילדה וכבר לא נערה אבל אני זוכרת את מייקל וגייל וקארן וג’וני ואיך התבגרתי איתם. בשכונה שלנו יש היום אנשים כמעט מכל העולם, שמדברים עברית בכל מיני מבטאים. רק לורי לא התחתנה אף פעם. אף אחד, כמוני, לא רצה לקלקל.

אם אני רואה אותה לפעמים אני עדיין נדהמת לגלות איך היא נשארת כזאת יפה עם העצב ועם הבדידות. לורי. אני רוצה להגיד לה שאני רוצה להיות חברה שלה.

אני אוהבת את לורי והיא לא יודעת.

One thought on “לוֹרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *