הסבר אמנותי

סיפור קצרצר שנבחר להיכלל באסופת סיפורים מתחרות כתיבה ע”ש דודו גבע והתפרסם באפליקצית “עברית” בשיתוף פעולה עם מעבורת – פרויקט הסיפור הקצר.

“אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז, אז כנראה שזה ברווז” אמרה חוקרת המשטרה העייפה ותקעה בו מבט חודר. אבל דודו שמר גם הפעם על שתיקה, כמו בכל הניסיונות הקודמים. החוקרת יצאה מותשת מחדר החקירה, להתייעצות נוספת עם הצוות האחראי על הפרויקט. הם כבר ניסו הכל כולל ברווז בגיגית מים, ברווז אמיתי וברווז עיתונאי.
“אין לנו סיכוי, זה אמן אמיתי, הוא לא מדבר על האמנות שלו. משאיר אותנו להבין לבד החרא” אמרה החוקרת.
“אותו דבר היה לנו עם מנשה והכבשה” אמר החוקר המבוגר והמנוסה שבפרויקט.הצוות ישב וחשב. חוקר ממושקף הציע לשתף איזה צייר לא מפורסם לפרויקט. “זה כמו סוכן כפול” הוא התלהב. האחרים עיקמו את הפה. או את האף. הזיזו את הראש מהר מצד לצד ונראו כמו ציור של פרנסיס בייקון.
דודו ישב בשקט מעבר לזכוכית וצייר. עוד ברווז? תהו החוקרים ושלחו אותו הביתה מאוכזבים.
פרויקט הסבר ת’אמנות שלך או הסבר את האובססיביות שלך לחיה ספציפית או הסבר על מה אתה חושב לפני שאתה לוקח מכחול ליד, לא צלח גם הפעם. צוות פה”ס (פרויקט הסבר וסע) היה אובד עצות. דודו היה תקוותם. מאחרים מראש לא ציפו לשיתוף פעולה.
העולם ימשיך להסתובב מעל ליבת הלבה הרותחת שלו עד שלאנשים בסוף יימאס, הם יתפרצו, יתפוצצו. כמה אפשר שכל אחד ייקח את זה לאן שהוא רוצה? או זה לא בידיים שלי ברגע שזה מתפרסם? מה כבר ביקשו? הסבר קצר?

תמונה יכולה לכלול: ‏טקסט שאומר '‏יותר ברווז מברווז סיפורים קצרצרים נבחרים מתחרות כתיבה ע"ש דודו גבע ส98 A‏'‏
אין ספק שלקחתם את שורת הפתיחה, שהגה אתגר קרת, למחוזות מגוונים: טראומה, פוליטיקה, מגדר, דרמה, מתח, הומור, מין לא מוגן, פילוסופיה ומה לא… המניפה עשירה ומגוונת, והיא עדות לרוח האדם שחי ויוצר גם (ודווקא!) בתקופות שכאלה. איגדנו 39 מהם, טובים ומובחרים, באסופה חגיגית ומיוחדת, הזמינה להורדה בחינם באתר evrit – עברית: http://bit.ly/37WzDp1
הרשימה המלאה של משתתפים באונתולוגיה מצורפת בתגובות
מזל טוב לזוכים ותודה מעומק הלב לכל המשתתפים! נתראה בפעילויות הבאות, ומי יתן והן יתקיימו במועדים שמחים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *