תכיני לי כוס תה

“תכיני לי כוס תה ותשבי לידי. זה כל מה שאני מבקש”.

 זה כל מה שהוא רצה ממנה. לשבת על-ידו בסוף כל יום ולראות איתו את חלקי התוכניות שהוא רואה במעברים בין כל הערוצים שיש. אפילו ערוץ הכלבים אם אין משהו אחר מעניין.

והיא רצתה לקרוא והיא רצתה לצאת לקפה עם חברה והיא רצתה לדבר בטלפון והיא רצתה לדפדף במחשב. היא אפילו רצתה לראות טלביזיה אבל ערוצים אחרים.

“את לא מבינה שזה טעם החיים שלי? לזה אני מחכה מהבוקר כשאני יוצא. לשקט הזה בסוף היום, פשוט לשבת על-ידך על הספה, זה הכיף שלי. עם כוס תה. את לא יכולה להגיד שיש לי דרישות גבוהות. איך את לא מצליחה להבין כמה זה הכרחי בשבילי”?

בהתחלה היא ישבה. ישבה והסתכלה איך הוא נרדם ככה על הספה. ישבה וראתה איך הוא מתרגז ממה שאנשים אומרים בטלביזיה. ישבה והקשיבה אפילו לערוץ הכלבים כשלא היה משהו יותר מעניין. ישבה ונרדמה בעצמה על הספה. ישבה וישבה וישבה.

אחרי כמה שנים היא מדי פעם הביאה כוס תה והלכה לשבת מול המחשב. זה דיגדג לה בכל הגוף. היא הרגישה חופשייה לקצת זמן. יום אחרי כן היא לא טרחה להעיר אותו כשנרדם והיתה חופשייה עד שכבר לא יכלה להחזיק את העיניים פקוחות. היא קראה, היא אכלה מלא שוקולד, היא סתם ישבה אבל בחדר אחר.  היא חלמה על רפסודה שהיא בונה בעצמה, נשארו לה רק שתיים שלוש סנאדות והיא תוכל לשוט עליה. מתרגשת רק מהתחושה שהיא עושה מה שהיא רוצה. חלונות החופש בערבים בין כוסות התה היו מה שחיכתה לו בסוף כל יום.

ככל שהיא ישבה על-ידו פחות ככה הוא רצה שהיא תשב יותר וככל שהיא ישבה יותר ככה היא הרגישה כלואה יותר. והפער רק הלך וגדל.

“איך את לא רואה כמה זה חשוב לי? מה זה כל-כך קשה”?

“איך אתה לא רואה כמה אני מתוסכלת? כמה אני עושה את זה רק בשבילך”?

היא חלמה על לעשות מה שעולה לה בראש בלי להתחשב באף-אחד. הוא חלם על כוס תה עם חיבוק מאישתו.

כמה חודשים אחרי שהם נפרדו הוא מת. לא קם בבוקר. לא היה לו בשביל מה.

והיא הרגישה אשמה. מה כבר הוא ביקש? מה היה כל-כך קשה בלמות מחדש כל ערב בשבילו?

One thought on “תכיני לי כוס תה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *